MY CRAZY DUNK ON JESSER! First 2HYPE Hoop Session! 3 VS 3 BASKETBALL

Commentaires

  1. DBC 2x

    DBC 2xIl y a 3 heures

    Hey I’m the 1000 commet

  2. Uros Vucicevic

    Uros VucicevicIl y a 5 heures

    Lsk I scored 39 point in game

  3. Enzymic Enzy

    Enzymic EnzyIl y a 7 heures

    Michelle is jacked wtf

  4. xd_joker3

    xd_joker3Il y a 8 heures

    5:44 he got the 3 but the score didn’t change

  5. SG_tropiczz

    SG_tropiczzIl y a 10 heures

    Who else remembers kris humping a pillow

  6. George Polychronopoulos

    George PolychronopoulosIl y a 15 heures

    Not in the giannis Jersey too smh

  7. Rayhan Jhutti

    Rayhan JhuttiIl y a 21 heure

    4.30

  8. Treal Jackson

    Treal JacksonIl y a 21 heure

    Just cuz we dont buy merch doesnt mean were not loyal. Maybe we just broke.

  9. Alejandro Paniagua

    Alejandro PaniaguaIl y a 22 heures

    14:39 Jess has been secretly working on his vert

  10. KingHarold

    KingHaroldIl y a 23 heures

    JacobGaming

  11. BeN Guy

    BeN GuyIl y a 23 heures

    Everyone with the spongebob kyries

  12. Manny Buckz

    Manny BuckzIl y a jour

    Who is the best 2hype player?🤔

  13. I made ur nan fuck ya Dad

    I made ur nan fuck ya DadIl y a jour

    Should have slammed it harder

  14. Sean Ronan

    Sean RonanIl y a jour

    Bruh u 6’11 that’s not impressive if u were 6 foot u would be the shittyest player in the house

  15. You Stink

    You StinkIl y a jour

    Y’all are the only guys I know who hoops in full nba uniforms

  16. Mike Joseph

    Mike JosephIl y a jour

    RIP to JESSER

  17. Blake Doll

    Blake DollIl y a jour

    Jesse the best player in 2hype, and you can’t change my mind

  18. Landon Lampley

    Landon LampleyIl y a jour

    What your email

  19. nicholas bell

    nicholas bellIl y a jour

    What is the time stamp plz

  20. Dillin Henderson

    Dillin HendersonIl y a jour

    When they all think they are 3 point sharps💀

  21. Dazzle Captain

    Dazzle CaptainIl y a jour

    I got an iPhone but what if a nigga had a droid 3:35

  22. TwisterTech

    TwisterTechIl y a jour

    Hey does anyone know the music at 7:30 ?

  23. zay3x

    zay3xIl y a jour

    jesse ball hog too much

  24. ayyy lmao

    ayyy lmaoIl y a jour

    Lmao in the first game they didn't count a three from the white singlet guy

  25. BasketballVidsYT

    BasketballVidsYTIl y a jour

    you could get in the league

  26. Joseph Dominguez

    Joseph DominguezIl y a jour

    Yoo why the hell is james still in 2hype we all know it’s because of Jesse I’m sorry bro but he need to go out. Tbh Jesse make 2hype it’s just fun to watch him

  27. Rize_Krazzy

    Rize_KrazzyIl y a jour

    Hey I’m loyal but I can’t afford ur stuff

  28. Shaun Danalewich

    Shaun DanalewichIl y a 2 jours

    Jidel is the worst passer ever 🤦🏼‍♂️

  29. Lvl9chao

    Lvl9chaoIl y a 2 jours

    3:51 zack's signature travel lmao

  30. Indian Ace

    Indian AceIl y a 2 jours

    18:54 to 19:03 is just Jesser fouling on defense, playing too hands-on instead of getting his body in front of Kris

  31. Tm0ney 14

    Tm0ney 14Il y a 3 jours

    everyone rocking spongebob edition kyries🔥

  32. Anime Is dope

    Anime Is dopeIl y a 3 jours

    Asian dude did nothing wtf i get he small but he could’ve at least hustled slashed and passed or something mans was on the court for no reason

  33. Aron

    AronIl y a 3 jours

    You guys won’t believe me i got a message from 2Hype

  34. Evan Pirtle

    Evan PirtleIl y a 3 jours

    aye, whats the song that played at the time Kris dunked on Jesse

  35. Jamir

    JamirIl y a 3 jours

    Dang Jesse just got dunked on

  36. Erica Farmer

    Erica FarmerIl y a 3 jours

    Op

  37. Baby Shaq

    Baby ShaqIl y a 3 jours

    5:44 they didn’t even give team Jesse the 2 points that the guy in the white singlet shot

  38. Blake Cheaves

    Blake CheavesIl y a 3 jours

    Bruhhhh where do you get the spongebob kyries. Every time I try to get the pineapple house they sold out. Literally my dream shoe😢😍

  39. Hitesh Shah

    Hitesh ShahIl y a 3 jours

    Where's Curry's jersey

  40. LeBraun

    LeBraunIl y a 4 jours

    skin tight wifebeat and backwards hat most definitely ain't it