I'm usually NOT hit on... but something happened

Commentaires

  1. David Z

    David ZIl y a 43 minutes

    Hey! Want some wings? Too bad cuz we are all out! So have some of those. 🍗🍗🍗

  2. super Master maxy

    super Master maxyIl y a 8 heures

    2:34 I thought we was making the Ali A intro how could you do me like this

  3. Elsa ofarendelle

    Elsa ofarendelleIl y a 9 heures

    you should turn "MMM MM Chicken" into a shirt

  4. Jonathan S

    Jonathan SIl y a 13 heures

    FML

  5. Jonathan S

    Jonathan SIl y a 13 heures

    She said she has a husband because you said chicken and I’m just seven take by advice please listen to this OK now I actually do have a few girls that have a crush on me and I know that in my school don’t ask questions I’m in second grade OKAY 🥵

  6. Jonathan S

    Jonathan SIl y a 13 heures

    Chicken. You really know how to impress girls🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  7. Jonathan S

    Jonathan SIl y a 13 heures

    Did you really say hi to her🤦‍♂️

  8. Info Chan

    Info ChanIl y a 22 heures

    Mmm mmm chicken really

  9. Kristina’s YouTube channel

    Kristina’s YouTube channelIl y a jour

    5:58 mm mm chicken Me:you get me chicken and we’ll start dating

  10. Lavi Legos

    Lavi LegosIl y a jour

    🔵🔵🔵🔵🔵🔵 🔵🔴🔵🔵🔵🔵 🔵🔴🔵🔵🔵🔵 🔵🔴🔵🔵🔵🔵 🔵🔴🔵🔵🔵🔵 🔵🔴🔴🔴🔴🔵 🔵🔵🔵🔵🔵 This is for you

  11. Lavi Legos

    Lavi LegosIl y a jour

    Attention world Special announcement

  12. lol Flores

    lol FloresIl y a 2 jours

    U

  13. Carter Kenny

    Carter KennyIl y a 2 jours

    Mm mm chicken!

  14. David Solis

    David SolisIl y a 2 jours

    He would hit a place like Dallas but not Houston

  15. watchamacallet family

    watchamacallet familyIl y a 2 jours

    also itsalexclark is awesome he's one of my favorite FRreporterrs he's a really good artist he does a good job on his video's he is awesome

  16. jon woods

    jon woodsIl y a 2 jours

    I once had a girl hit on me and I shouted STRANGER DANGER in her face before slowly walking off in embarrasment... She tried again, buuuut, I forgot who she was...

  17. Lea Marye

    Lea MaryeIl y a 2 jours

    0:26 me lol needs attention

  18. Thomas 0210

    Thomas 0210Il y a 3 jours

    Person watching the video (Alex m mchicken) Person watching the video what the “/&;$;:$$:):

  19. Bo Bowen

    Bo BowenIl y a 3 jours

    My FLIPPING LIFE is an "MM MM Chicken" moment.

  20. The Weird Legacy

    The Weird LegacyIl y a 3 jours

    Your tour isn’t in Oklahoma 😪

  21. mina bmx

    mina bmxIl y a 3 jours

    Hooly woood

  22. Devil Playz

    Devil PlayzIl y a 4 jours

    Mmmm hmmmm chicken

  23. RaPZaD

    RaPZaDIl y a 5 jours

    Pam and Alex Are so cute

  24. ICE BUCKET

    ICE BUCKETIl y a 5 jours

    Sam facerevel

  25. Kagome Higirashi

    Kagome HigirashiIl y a 5 jours

    Yum chicken

  26. Elya kar

    Elya karIl y a 5 jours

    You sound like bill bur

  27. Tonatiuh Caturegli Kent

    Tonatiuh Caturegli KentIl y a 5 jours

    I’m not an maniac Alex i would never say mmhhh mmmmhh chicken

  28. MrGoonerGaming No you

    MrGoonerGaming No youIl y a 5 jours

    *yeet*

  29. MLG PANDAS

    MLG PANDASIl y a 5 jours

    Mmm chicken

  30. Counting_Stars7

    Counting_Stars7Il y a 5 jours

    Alex: okay team this is what Merch that needs to be made*pulls out list* we need mm-mmh chicken patches and buttons as well as 500 shirtless man in training hats and patches ASAP. *totally worth the money lmao*

  31. Jae Shu

    Jae ShuIl y a 5 jours

    CHICKEN WINGS

  32. Sindri Sölvason

    Sindri SölvasonIl y a 5 jours

    Next girl I see I will go up and say hm hm chicken

  33. MehhhGT X Gaming

    MehhhGT X GamingIl y a 5 jours

    Ooo i live somewhere in Atlanta Ga

  34. ForsterYordle

    ForsterYordleIl y a 5 jours

    Aww.. the cartoons on VRV are on english, i understand english but i grow with spanish language, im from Mexico. :'c

  35. jake cloud

    jake cloudIl y a 5 jours

    Mmm mmm chicken🐔

  36. Jaypordy

    JaypordyIl y a 5 jours

    So glad I found your channeled. Subbed!

  37. Ace Fire

    Ace FireIl y a 5 jours

    I love final space I was very sad at end tho:C

  38. Lazy Venusaur

    Lazy VenusaurIl y a 5 jours

    Hmm hmm chicken

  39. gamingwalking hero

    gamingwalking heroIl y a 5 jours

    You look like my friend

  40. Lethal Luxury

    Lethal LuxuryIl y a 5 jours

    I absolutely LOVE final space but does anyone know when season 5 or whatever is out???

  41. your school repoter boys

    your school repoter boysIl y a 5 jours

    Mmm mmm chicken

  42. BadB33f 3

    BadB33f 3Il y a 6 jours

    That is sad brother. I feel you man.

  43. Kyle Marquez

    Kyle MarquezIl y a 6 jours

    Me: MMM MMM Chicken. Her: Kiss me chicken boy! Me: No, it was just a test. Buuuuuuuuuut... Her: Ohh Me: Want some chicken? Her: (Thinking) Sooo Romantic!

  44. Peter P

    Peter PIl y a 6 jours

    MMMMMMM chicken

  45. Axl Hitchings

    Axl HitchingsIl y a 8 jours

    MMM MMM chicken...

  46. Bonnie 379

    Bonnie 379Il y a 8 jours

    Nice video :)

  47. Jonypolly

    JonypollyIl y a 8 jours

    I live in denver!

  48. GundamBro 117

    GundamBro 117Il y a 8 jours

    Mmm mmm Chicken

  49. TUMAKBO BASKETBALL PLAYER

    TUMAKBO BASKETBALL PLAYERIl y a 8 jours

    You should be a priest for Christianity

  50. Daniel Boo

    Daniel BooIl y a 8 jours

    Then you say mh mh chicken moment do you mean then you say something dumb, but the girl still giggles?😛

  51. Enchantedgamer 109

    Enchantedgamer 109Il y a 9 jours

    How many girls did you have?!

  52. Ashd 2004

    Ashd 2004Il y a 9 jours

    you kinda remind me of brandon rogers, idk why but you kinda look like him a little bit

  53. Marshallee

    MarshalleeIl y a 9 jours

    Well, if you put it the other way, she may have proposed to you hahaha

  54. cyberblade 92185

    cyberblade 92185Il y a 9 jours

    Sounded like she said sitting on me

  55. Lily Gacha Potato

    Lily Gacha PotatoIl y a 9 jours

    MmmmMmmMMmmMmMmM chicken

  56. CommanderCody41

    CommanderCody41Il y a 9 jours

    Final space is soooo sad

  57. Sophie Stubbs

    Sophie StubbsIl y a 10 jours

    final space is on Netflix too.

  58. austin greenman

    austin greenmanIl y a 10 jours

    Man you are the best you should release some more of your baby sitter episodes

  59. Lane Keffer

    Lane KefferIl y a 10 jours

    Mmm mmm chicken

  60. Derks Anderson

    Derks AndersonIl y a 10 jours

    I have its this girl named Kaydence and she's a red head and when I see her I can't take my eyes off her

  61. Derks Anderson

    Derks AndersonIl y a 10 jours

    Dude go to okc at Chesapeake Arena

  62. Joseph Barton

    Joseph BartonIl y a 10 jours

    final space is on Netflix or at least was

  63. Pierre Taichou

    Pierre TaichouIl y a 10 jours

    hmm...hmm...chicken

  64. elle edits

    elle editsIl y a 11 jours

    MMMM MMM CHIKEN

  65. AhpaWoft00013 13

    AhpaWoft00013 13Il y a 11 jours

    Ok I am a girl and I WAS LAUGHING from the um um chicken 🤣😂😂🤣🙃🤣😂 there and be on!!!!..

  66. Trevor Dow

    Trevor DowIl y a 11 jours

    F's in the chat bois!

  67. Michael Carlisle

    Michael CarlisleIl y a 11 jours

    Mmm, mmmm chicken

  68. kelly ross

    kelly rossIl y a 11 jours

    MM MM chicken =D I LOVE`S MAH CHICKEN

  69. Alex Romanowicz

    Alex RomanowiczIl y a 11 jours

    Reckt chicken boi

  70. CM Gaming

    CM GamingIl y a 11 jours

    That's a L

  71. Amanda Sargent

    Amanda SargentIl y a 11 jours

    he's so handsome "checked out once bs

  72. Revolutionary Cinema Productions

    Revolutionary Cinema ProductionsIl y a 11 jours

    Ya know its funny, i was totally you in early highschool, but by the end i was gettin mad poon. Id lost like 150 pounds, and cut my hair, and went from "mm mm chicken" to bangin the cheer captain, but thats just me, i know everyone isnt as lucky as i got but i worked for it damn it. Lmao thats what it was like before i lost the weight and cut my hair tho, literally all the time that was life. And i had two better looking friends that always had hot girls, and i was just like there lmfao they thought i was funny, but i never got poon til i was more physically attractive, despite probably being a better person when i was 150 pounds overweight. Lmao i hate high school 😂😂 its so stupid honestly, like none of it really matters. Those two good looking friends of mine ended up as a heroin addict, and the other one tried to rape my cheer captain girlfriend, so needless to say we arent the best of friends anymore, but thats exactly my point, highschool doesnt matter at all but everyone thinks it does until they get out of highschool.

  73. PurpleGamer831

    PurpleGamer831Il y a 12 jours

    Mhm Mhm Chicken Mhm Mhm Chicken

  74. Presley C

    Presley CIl y a 12 jours

    Mm mm chicken

  75. Harsh chaturvedi

    Harsh chaturvediIl y a 12 jours

    this was sweet😍❤️

  76. Flatline

    FlatlineIl y a 12 jours

    One time I was at the mall, and this girl came up to me and asked for my insta... and me being an idiot freaked out and told her “uh my insta actually got deleted”. Idiot

  77. Russell Flemister

    Russell FlemisterIl y a 13 jours

    awesome story love it do more please

  78. Daniel Delgado

    Daniel DelgadoIl y a 13 jours

    Mmmm mmmm Chicken

  79. sonic fan #1

    sonic fan #1Il y a 13 jours

    Mmm mmm chicken

  80. Skitzoid Coder

    Skitzoid CoderIl y a 13 jours

    I'mma say mm mm chicken to every girl I meet, so that I can say I married a girl I said it to

  81. Eulalia Gomez

    Eulalia GomezIl y a 13 jours

    Mmmmmmm chicken hahahahahahahhaha we love your shows me and my siblings 4 other siblings

  82. Mia Latache

    Mia LatacheIl y a 13 jours

    also anybody had a psycho girlfriend

  83. Mia Latache

    Mia LatacheIl y a 13 jours

    flip no i have not

  84. blue tube

    blue tubeIl y a 13 jours

    keep cruisin dude eventually shell find out because its THE INTERNET

  85. Nico Cronan

    Nico CronanIl y a 13 jours

    tfw the closest to being hit on in the years that ur actually into girls is when ur used as rebound by a crush :/ (reason i said "in the years that ur actually into girls" is cause when i was lil... girls loved me... one even went as far as "cuddling"(or so my parents say) b4 karate class... but when i was lil i didnt like girls watsoever... i was just a friendly lil boi who was so boyish but didnt understand love or anything likr that and thought gurls were weird... the cuddle one was later on when i made friends and idk y but i never actually thought about her that way... only as a friend :/)

  86. Johnathan Powers

    Johnathan PowersIl y a 13 jours

    How to talk to a girl: -Hi.- Mmm, mmm, chicken.

  87. Marvin Alovera

    Marvin AloveraIl y a 13 jours

    “You look like my husband” It seems like a pickup. She wanted you you dummy!! If you continued. She would’ve showed you a picture, but handed you a mirror!! Ugh! Some people are just really oblivious

  88. Torry —-

    Torry —-Il y a 13 jours

    “Mmmm mmm chicken” Thats the answer for everything now

  89. Lolgod_ 16

    Lolgod_ 16Il y a 13 jours

    No I said Hmm hmm ice cream And I got free ice cream they thought I was cute

  90. Khol54 Nelson

    Khol54 NelsonIl y a 14 jours

    I loved your babysitting vids

  91. memestar 1234

    memestar 1234Il y a 14 jours

    Hmm hmm chicken

  92. Sky High Skyler

    Sky High SkylerIl y a 14 jours

    FINAL SPACE MADE ME CRY!!!

  93. limelights_assemble!

    limelights_assemble!Il y a 14 jours

    I would love it if a guy said mmm mmm chicken.

  94. Reginal Lopez

    Reginal LopezIl y a 14 jours

    Haaaaaaaa Haaaaa man I feel sorry for you,I'm the usually the ladies man

  95. Ted bear

    Ted bearIl y a 14 jours

    I watched final space it was a Netflix original I loved it so much😍😍😍

  96. Hector Abisai

    Hector AbisaiIl y a 14 jours

    Final Space is also in netflix

  97. sjj sii

    sjj siiIl y a 14 jours

    😂😂😂

  98. Relbo Productions

    Relbo ProductionsIl y a 14 jours

    Im allergic to chicken

  99. Funny game highlights

    Funny game highlightsIl y a 15 jours

    Look at his hand at 4:05

  100. Martin Game

    Martin GameIl y a 15 jours

    I like your sense of humor. Very entertaining to watch.