I AM GETTING MARRIED?! | NikkieTutorials

Commentaires

  1. NikkieTutorials

    NikkieTutorialsIl y a 4 mois

    *WAAAAAAAHHHHHH* 🤭🤯💍✨

  2. April Bennett

    April BennettIl y a mois

    NikkieTutorials omg congratulations 🍾. I literally teared up just a lil bit. Your proposal story was so good. Wish I had a good story like that for mine lol. But I had the biggest smile on my face. It truly touched my heart. He did so good. Sounds like a definite keeper. Especially since he’s a great communicator. Every woman wishes that was their man. Mine loves to hunt and hunt and hunt lol. Not a big communicator. But I’m so happy for y’all. Xoxoxo

  3. Catherine Montalbano-Harris

    Catherine Montalbano-HarrisIl y a 2 mois

    Congratulations to you both. The ring is gorgeous too.

  4. Obsession Gonzales

    Obsession GonzalesIl y a 2 mois

    NikkieTutorials omg I literally am crying😭 probably more than I should 😂 such a coote story damn pregnancy 🤰😂😂 Luv U Nikki!!

  5. Danielle Bastian

    Danielle BastianIl y a 2 mois

    Omg so happy for you ♥️♥️♥️

  6. Judith Ekkelenkamp

    Judith EkkelenkampIl y a 3 mois

    Doe mee aan Say yess to the dress Benelux ❤😍

  7. Berkeley Fertig

    Berkeley FertigIl y a 14 heures

    Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!

  8. Lia C

    Lia CIl y a 16 heures

    I kinda have a crush on Dylan ... 😳

  9. Chazal Chazal

    Chazal ChazalIl y a 4 jours

    Congratulations nikkie, I'm so happy for you, I like what you do, you are the best I'm from Morocco. Best wishes

  10. It's Gacha Klara

    It's Gacha KlaraIl y a 5 jours

    O.M.G!!! CONGRATULATIONS!!! The ring is unbelievably gorgeous!!! I'm so happy for you and wish you all luck, happiness, and health in your marriage

  11. Gazettogirl

    GazettogirlIl y a 7 jours

    OMG!!!! Everything you said in this video about Dylan and you is EXACTLY how it feels with my bf now 🥺😍🥰 I love this feeling and I’m so freaking happy you experience it too 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  12. ChelseyLynn

    ChelseyLynnIl y a 7 jours

    Awe! I got the chills!!!! I got excited with you!!!! lol So fun and perfect!!! :)

  13. Natasha Looney

    Natasha LooneyIl y a 14 jours

    I just lost my little sister, what advice would you give. My heart is BROKEN. Congrats on your engagement.

  14. Paula Koalaa

    Paula KoalaaIl y a 15 jours

    I'm super late but OMG NIKKIE!!!!!!!!!! This Lisa Simpson top is EVERYTHING

  15. Princilla Asare

    Princilla AsareIl y a 16 jours

    Hey Nikkie, your awesome. What camera did you use to shoot this video?

  16. Jasmin bayer

    Jasmin bayerIl y a 17 jours

    What is with Rick?

  17. Ghost Craze

    Ghost CrazeIl y a 18 jours

    Who will wanna marry a man

  18. Roshni Rai

    Roshni RaiIl y a 23 jours

    Tears of happiness. 😭 ahhhh, my heart. I hope you are always happy like this and that the two of you will fall in love even more every single day. ❤️

  19. Sonia R

    Sonia RIl y a 24 jours

    Congratulations Nikkie ❤️💕❤️

  20. Sami Massimo

    Sami MassimoIl y a 27 jours

    Omg this gives me chills 🥰🙌🏻❤️congratulations

  21. Brandy Hinds

    Brandy HindsIl y a mois

    omg!! why didn't he ask if you was single or taken??? lol That makes zero sense! men I swear!! lol

  22. Cyrine Fakhfakh

    Cyrine FakhfakhIl y a mois

    How old is she ?

  23. Claire Kalia

    Claire KaliaIl y a mois

    Congrats!

  24. Anon Person

    Anon PersonIl y a mois

    So happy for you! You sound genuinely happy.

  25. Waiana Kamo

    Waiana KamoIl y a mois

    I wish nothing but the best for you and Dylan Nikki 👍👍

  26. Mckenna

    MckennaIl y a mois

    Does anyone know how long they were dating before he proposed? I’m curious haha

  27. Michelle Lyman

    Michelle LymanIl y a mois

    how on earth can anyone downvote this?

  28. Star Mason

    Star MasonIl y a mois

    Only just saw this 😍💙 so bloody happy for you! Such a gorgeous story .... and your makeup looks AMAZING as always 💋💋💋💋

  29. Veiry Loza

    Veiry LozaIl y a mois

    Your Happiness makes me so Happy !! AAAAAA !!! ❤

  30. Oanh Nguyen

    Oanh NguyenIl y a mois

    im so happy for you!!!! keep spreading positivity!!!

  31. Cas T

    Cas TIl y a mois

    I've been living under a bloody rock!!!! CONGRATUFRIGGINLATIONS GIIIIIIRRRRRRLLLLLLL

  32. Syasya

    SyasyaIl y a mois

    A guy crying because he was so worried to marry the woman he loves. YES!!

  33. Hannah O

    Hannah OIl y a mois

    OH MY GOOOSH Nikkie it sounds like you are describing my relationship now! Jeremie is my boyfriend rn and he makes me feel amazing and tells me what he thinks and feels and how I make him feel! It is the opposite of my past relationship!! It is so nice.

  34. Hannah O

    Hannah OIl y a mois

    @raphe awwww thank you!!

  35. raphe

    rapheIl y a mois

    Im happy for you !!

  36. Nora Smidt

    Nora SmidtIl y a mois

    Dylan: isn’t your manager your boyfriend? Nikki: oh baby no baby, you got me all wrong baby

  37. philip joseph

    philip josephIl y a mois

    Just have to ask, r u a virgin 😂🤔🤐

  38. jenipherg

    jeniphergIl y a mois

    Bruiloft 💓

  39. yesitsdonna

    yesitsdonnaIl y a mois

    Congrats! Crap, I need a boyfriend like that, but my husband hates when I date.

  40. yesitsdonna

    yesitsdonnaIl y a mois

    Roxy Reaper you’re absolutely right

  41. Roxy Reaper

    Roxy ReaperIl y a mois

    @yesitsdonna kinda hard to get the context or or the tone in text.

  42. yesitsdonna

    yesitsdonnaIl y a mois

    Roxy Reaper lol, I guess my little attempt at humour was a big fail. I’ll try harder next time 😀

  43. Roxy Reaper

    Roxy ReaperIl y a mois

    @yesitsdonna you wonder why he hates it your supposed to be married to HIM!!

  44. Ebony 14x

    Ebony 14xIl y a mois

    Do a hair tutorial !😻😻😻

  45. Calibeth76

    Calibeth76Il y a mois

    Love your story, love your makeup, you're amazing girl!! Keep shinning and viva el amor!!

  46. Hrihne Vemai

    Hrihne VemaiIl y a mois

    Congratulations 🎉

  47. Mahum Habeeb

    Mahum HabeebIl y a mois

    Rick is probably shaking in his boots!

  48. u sl

    u slIl y a mois

    Did they breakup?

  49. pupadesign

    pupadesignIl y a mois

    I was wondering the same

  50. Heather Williams

    Heather WilliamsIl y a mois

    That was such a beautiful story from start to finish.

  51. Paola Benavides

    Paola BenavidesIl y a mois

    Girl you are marrying a fuckboy

  52. makeupbyblowfish

    makeupbyblowfishIl y a mois

    Congratulations! I married the love of my life and my best friend three years ago and I´ts amazing! All luck to you