First to Guess the Password Wins - FaZe Clan

Commentaires

  1. Jason Vela

    Jason VelaIl y a jour

    Vb

  2. Love Oreo

    Love OreoIl y a 2 jours

    I don’t think jarvis knows what dispose means bc he thinks fish breath air

  3. NUGGETS ANIMATES

    NUGGETS ANIMATESIl y a 3 jours

    Bees Hive IDIOT LOL

  4. Elijah Jenkins

    Elijah JenkinsIl y a 3 jours

    That’s what I said

  5. Just Havoc

    Just HavocIl y a 3 jours

    when jarvis did his american accent he sounded like blaze tbh

  6. I'm STOOPID Haha

    I'm STOOPID HahaIl y a 4 jours

    Kay: Dypa Apex: Er Kay: Diaper I laughed so hard

  7. YoutubeZanii FN

    YoutubeZanii FNIl y a 5 jours

    Kay said I and he didn’t hear

  8. Alpha

    AlphaIl y a 6 jours

    4:21 did Apex said the N Word!?????LMAO

  9. Mr.Mister

    Mr.MisterIl y a 6 jours

    Jarvis isn’t making eye contact it’s weird

  10. antjol15

    antjol15Il y a 7 jours

    What is the name of the outro music ?

  11. Painful Lockz

    Painful LockzIl y a 7 jours

    *make the words shorter so apex can see*

  12. OfficialFranco7

    OfficialFranco7Il y a 7 jours

    You guys came for 6:16 and 8:26 and 9:48

  13. Sam

    SamIl y a 7 jours

    Apex: Leader Adapt: Gallon! For fuck sake Adapt you idiot lmao

  14. Jkills

    JkillsIl y a 7 jours

    Adapt and apex are best faze members tto watch and i love when they on teams when stuff like this

  15. SupremeRooster 7

    SupremeRooster 7Il y a 3 jours

    Please do never like your own comments

  16. Matthew Alaniz

    Matthew AlanizIl y a 9 jours

    Cizzorz is committed he is wearing a sweater in the heat

  17. Rodrigo Martinez

    Rodrigo MartinezIl y a 9 jours

    Adapt the goat

  18. real Hippo_Deer

    real Hippo_DeerIl y a 10 jours

    I mean Disney is making Shrek 4 :/

  19. Juanix_{17}

    Juanix_{17}Il y a 10 jours

    Imagine going to college and being dumber than adapt

  20. Μην παραχαράσετε

    Μην παραχαράσετεIl y a 10 jours

    @Faze_rug expoesd match better 1:25 u suck dude

  21. -Fortnite Mas-

    -Fortnite Mas-Il y a 10 jours

    Ma man Rug Rich az mafucjer

  22. Poopo Bhai Saab

    Poopo Bhai SaabIl y a 11 jours

    faze ahdapt is legend

  23. Noor Nagra

    Noor NagraIl y a 12 jours

    Look at the shape of ur head 💀💀💀

  24. Brittany Baker

    Brittany BakerIl y a 14 jours

    Were's highsky

  25. pffo

    pffoIl y a 14 jours

    Who here from when Mongraal got in FaZe

  26. ImpulseCOOL- Roblox and More

    ImpulseCOOL- Roblox and MoreIl y a 15 jours

    LOL When Rug thought he was with jarvis

  27. Kid Nightmare

    Kid NightmareIl y a 15 jours

    When i popped off and your girl gave me just a little bit of la jaw

  28. Hyper Mouse

    Hyper MouseIl y a 17 jours

    For rotten they should have said eggs

  29. josh

    joshIl y a 18 jours

    do you lot listen to dnb?

  30. Tygo Knol

    Tygo KnolIl y a 18 jours

    D.

  31. Luka Beštek

    Luka BeštekIl y a 18 jours

    Outro song?

  32. SPG Python

    SPG PythonIl y a 18 jours

    Sh is a word

  33. Sartaj Khan

    Sartaj KhanIl y a 19 jours

    12:28 😂😂😂😂

  34. Matthew Kerr

    Matthew KerrIl y a 20 jours

    test

  35. Bryan Oliveira

    Bryan OliveiraIl y a 20 jours

    Apex goes dad 100 11:45

  36. Taxanka

    TaxankaIl y a 21 jour

    He should of just said moth

  37. Lie Raki-in

    Lie Raki-inIl y a 21 jour

    I love you rug

  38. Lie Raki-in

    Lie Raki-inIl y a 21 jour

    Rug’s one of the best vloggah

  39. Proxy Modz

    Proxy ModzIl y a 21 jour

    How is faze rug part of faze he doesn’t Evan play Fortnite that much

  40. Lie Raki-in

    Lie Raki-inIl y a 21 jour

    Proxy Modz he’s been a faze for so long mehn aside from playing fortnite lol

  41. Uali ushbay

    Uali ushbayIl y a 22 jours

    This is how many times rug choked | | | ¥

  42. LITTY COMMITIEEE

    LITTY COMMITIEEEIl y a 22 jours

    8:06 that was lowkey some next level shit

  43. stacey melsam

    stacey melsamIl y a 22 jours

    Love it

  44. Matthew Farris

    Matthew FarrisIl y a 23 jours

    Jarvis: Bedside Kay: Yo tHaTs InSaNe BrO

  45. Mason Mcpheron

    Mason McpheronIl y a 23 jours

    The faze clan is kinda ugly

  46. Darkstar 03

    Darkstar 03Il y a 24 jours

    BRO JARVIS!!!!!! Bedside is so what I thought m8!

  47. CIC_GOD 05

    CIC_GOD 05Il y a 25 jours

    Z

  48. FN SuprmeJustin

    FN SuprmeJustinIl y a 25 jours

    Apex : trash Me : u

  49. jJ bTw

    jJ bTwIl y a 25 jours

    "We wanna ball and get oOfEd,”

  50. Peter Morales

    Peter MoralesIl y a 26 jours

    😂😂😂😂😂😂 to funny

  51. Snap iOS

    Snap iOSIl y a 26 jours

    Rotten spoiled I would’ve daid

  52. Adrian Lopez

    Adrian LopezIl y a 26 jours

    Orba said Disney