Chance the Rapper Carpool Karaoke

Commentaires

  1. Wood Woodster

    Wood WoodsterIl y a 3 minutes

    Chance The Rapper has the perfect beard

  2. Kim Jungwon

    Kim JungwonIl y a 6 heures

    Whats the first song?

  3. Jacob Kochutin

    Jacob KochutinIl y a 10 heures

    "Is this a carrot?" "It is" "F**k"

  4. Hadar Banit

    Hadar BanitIl y a jour

    Channo is so bouncy

  5. Kelvin Akpojotor

    Kelvin AkpojotorIl y a jour

    Least most viewed carpool karaoke

  6. Tgie Arts

    Tgie ArtsIl y a jour

    Funny to realize now that this is all fake and he’s not driving

  7. Ginger Hunter

    Ginger HunterIl y a 6 jours

    Ummmmm......... I'm a Chance the rapper fan now!............

  8. Myria Lynn

    Myria LynnIl y a 10 jours

    I wanna hang out with them.

  9. Jose Garcia

    Jose GarciaIl y a 12 jours

    They both said “ahhejrifikwofoeodkzngone”

  10. Tijuanna Smikle

    Tijuanna SmikleIl y a 12 jours

    all we had to do was gave him a chance🤗 and really just to know him better.... james is the only person i could ever watch being himself💯 this man just all crazy fun and kool bruh!.. like its amazing 💜

  11. meithya prasetya

    meithya prasetyaIl y a 15 jours

    watching this makes me happy

  12. Im m

    Im mIl y a 16 jours

    DO ONE WITH THE BACKSTREET BOYS

  13. Rachel Ostrow

    Rachel OstrowIl y a 16 jours

    How shower is my song

  14. Elliebearforlife

    ElliebearforlifeIl y a 18 jours

    The whole begnining song: msn ocrkmsehnr thnenweixfdhimasclnhxukxhqerjbfcnmqelnirsgnhxnleifmhnlqk nrfdhnhnldgcmhincdhghuihbsfjekjpirhugerigurbfwheougsekjngeafuhlbfaeiuiwef uvubuygvfygbhgyfttvgybgytfrdcfvgbftrdftvgbytfrdfvgbytfrdftgyhygtfrdvfvfvfvfvfv jnbvfgbhnjnhbgvfttvgbhunbgyvftftgybhunbgyvftvgbyhungbfvdcfvgbhnbgytfrtgyb msn ocrkmsehnr thnenweixfdhimasclnhxukxhqerjbfcnmqelnirsgnhxnleifmhnlqk nrfdhnhnldgcmhincdhghuihbsfjekjpirhugerigurbfwheougsekjngeafuhlbfaeiuiwef uvubuygvfygbhgyfttvgybgytfrdcfvgbftrdftvgbytfrdfvgbytfrdftgyhygtfrdvfvfvfvfvfv jnbvfgbhnjnhbgvfttvgbhunbgyvftftgybhunbgyvftvgbyhungbfvdcfvgbhnbgytfrtgyb msn ocrkmsehnr thnenweixfdhimasclnhxukxhqerjbfcnmqelnirsgnhxnleifmhnlqk nrfdhnhnldgcmhincdhghuihbsfjekjpirhugerigurbfwheougsekjngeafuhlbfaeiuiwef uvubuygvfygbhgyfttvgybgytfrdcfvgbftrdftvgbytfrdfvgbytfrdftgyhygtfrdvfvfvfvfvfv jnbvfgbhnjnhbgvfttvgbhunbgyvftftgybhunbgyvftvgbyhungbfvdcfvgbhnbgytfrtgyb

  15. Marc

    MarcIl y a 19 jours

    So he was being towed huh?

  16. Candi Marie

    Candi MarieIl y a 19 jours

    Chance singing into the camera is so damn cute lol

  17. Jennifer Gamez

    Jennifer GamezIl y a 19 jours

    Chance’s energy in this video compared to his energy in the Hot Ones video DOES NOT compare!

  18. Jacob V

    Jacob VIl y a 20 jours

    I would've lost it if they sung something from Acid Rap, I would've died if they sung something from 10 Day. AGH!

  19. NOBODIES

    NOBODIESIl y a 20 jours

    I hope you have some more rappers on, that would be dope

  20. Dennes Jan Jamero

    Dennes Jan JameroIl y a 20 jours

    James Corden acting like he's Driving the damn car.

  21. Dennes Jan Jamero

    Dennes Jan JameroIl y a 20 jours

    James Corden acting like he's Driving the damn car.

  22. Dennes Jan Jamero

    Dennes Jan JameroIl y a 20 jours

    James Corden acting like he's Driving the damn car.

  23. Zach Tusing

    Zach TusingIl y a 20 jours

    This video should have more views

  24. Brandon

    BrandonIl y a 20 jours

    Doesn’t drive the car. Smh.

  25. Raphael Herrera

    Raphael HerreraIl y a 20 jours

    i got vegetables in the back he says *chance starts munching on someone’s wheelchair*

  26. Gavin_Rey B

    Gavin_Rey BIl y a 20 jours

    He ain’t drivinggt

  27. Carson mcccroskey

    Carson mcccroskeyIl y a 20 jours

    Anyone else here from the James comes clean video

  28. Henry’s Movie Review

    Henry’s Movie ReviewIl y a 20 jours

    Chance the rapper : Great rapper Greater Guy

  29. Sandy Romero

    Sandy RomeroIl y a 20 jours

    Who’s here after he showed the list of the only ones that were towed Meghan trainer Migos Cardi b Chance the rapper Justin Bieber 3rd time

  30. x_.lightly_._salted._x YT

    x_.lightly_._salted._x YTIl y a 2 jours

    Dhaval Taneja lmfaoo

  31. Dhaval Taneja

    Dhaval TanejaIl y a 4 jours

    Sandy Romero what’s your snapchat username?

  32. ClaSsy Benjy

    ClaSsy BenjyIl y a 20 jours

    Hes not acctually driving in this one😂

  33. my dead trim

    my dead trimIl y a 20 jours

    he’s not driving the car

  34. Wesley Forman

    Wesley FormanIl y a 20 jours

    When u realize they are being pulled in this video😳

  35. Briana Ruiz

    Briana RuizIl y a 20 jours

    so he wasn’t driving in this vid??

  36. BH Simple

    BH SimpleIl y a 20 jours

    first song ?

  37. K P

    K PIl y a 20 jours

    Plot twist, he’s not even driving

  38. Say Hey to Josh

    Say Hey to JoshIl y a 20 jours

    James acting like he’s driving when in reality he’s being towed

  39. grfin

    grfinIl y a 20 jours

    Can someone please comment a list of the songs from this carpool karaoke?

  40. Jieran SmiKenna

    Jieran SmiKennaIl y a 20 jours

    Post Malone NEEDS to be on Carpool Karaoke!!!

  41. I bu

    I buIl y a 20 jours

    Yup aint no freaking way he was driving here, he’s not pretending I mean

  42. bryson davis

    bryson davisIl y a 20 jours

    Nah he's being towed

  43. Eva-Adinaj

    Eva-AdinajIl y a 20 jours

    Who's here because it's one of the episodes the car was towed?

  44. Iqra Amin

    Iqra AminIl y a 20 jours

    Who’s here after finding out that James cordons carpool karaoke aren’t actually him driving it’s his car being towed 🙂

  45. Iqra Amin

    Iqra AminIl y a 20 jours

    Yeah but this video he is being towed

  46. bryson davis

    bryson davisIl y a 20 jours

    Only like 6 times was he towed

  47. Benjamin Schornstein

    Benjamin SchornsteinIl y a 20 jours

    Rammstein?

  48. Alissa Anderson

    Alissa AndersonIl y a 20 jours

    James laugh is everything

  49. Alissa Anderson

    Alissa AndersonIl y a 20 jours

    Whose here after finding out he’s using a trailer?

  50. L J C

    L J CIl y a 20 jours

    Anyone here after the scandal🤣🤣🤣

  51. JS 003

    JS 003Il y a 20 jours

    Here after he told us in this video he used the tow

  52. VNCNT

    VNCNTIl y a 21 jour

    WHO CAME HERE AFTER KNOWING HE IS NOT ACTUALLY DRIVING?

  53. Subscribe if you Love your mom

    Subscribe if you Love your momIl y a 21 jour

    Who’s here after he said this was toed

  54. Филип Јовановић

    Филип ЈовановићIl y a 21 jour

    Here cuz i found out that he used truck

  55. Udoka Fintelmann

    Udoka FintelmannIl y a 21 jour

    Who knew James wasn't driving in this

  56. King-of-Hero

    King-of-HeroIl y a 21 jour

    when you realize that they were towed instead of James driving himself because he probably had to concentrate too hard on the fast lyrics in this one

  57. Juicebekillin

    JuicebekillinIl y a 21 jour

    Who here after finding out James didn’t drive the car?

  58. Andrew Lynch

    Andrew LynchIl y a 21 jour

    He's definitely not driving in this.

  59. Manny Is Mood

    Manny Is MoodIl y a 21 jour

    *Chance is such a good sport 😂❤️*

  60. christian velazquez

    christian velazquezIl y a 21 jour

    Holy shit this video only has 4 million views that's so low compared to other carpool karaoke. This one definitely flop

  61. Ondřej Melich

    Ondřej MelichIl y a 21 jour

    Fun fact:James is not actually driving the car..

  62. Tamtam Beats

    Tamtam BeatsIl y a 21 jour

    Who actually came here after hearing that they were being towed in this video? 😂😂

  63. Van Boggs

    Van BoggsIl y a 21 jour

    So we’re just gonna not talk about chances dance moves . SkillZ

  64. HammerBro

    HammerBroIl y a 21 jour

    You can clearly tell he's not driving in this video lol

  65. Karl Angelou Didulo

    Karl Angelou DiduloIl y a 21 jour

    who else search it after james corden revealed it was towed car they were using here :D

  66. Ron Josh Ytem

    Ron Josh YtemIl y a 18 jours

    Yeah, it literally does not matter. I wanted to see what they were doing that was in James Corden’s words “too dangerous to drive” Edit: it was probably the vegetables bit

  67. Jamie Tallie

    Jamie TallieIl y a 20 jours

    Damn!! I ain’t even think about that cause he did start playing with instruments 😂🤣😂

  68. Hunter Thompson

    Hunter ThompsonIl y a 20 jours

    Jamie Tallie 🤣 the one with the migos is so obvious he bust out a whole basket of vegatables🤣 then starts playing with instruments

  69. Jamie Tallie

    Jamie TallieIl y a 20 jours

    Lol!! Me I was going back through all the episodes he said was towed looking at the difference in the one that wasn’t. I can actually tell when he is driving and when he is NOT!! 🤣😂🤣

  70. Hunter Thompson

    Hunter ThompsonIl y a 21 jour

    Karl Angelou Didulo lmao I think it’s hilarious people really pressed him hard for this 🤣 shit it’s only like 10% of the guest are towed. I was surprised he actually drives most the time shits not safe