Baywatch Abs with Alexandra Daddario | Gym Time w/ Zac Efron

Commentaires

  1. Gianpool Guerra

    Gianpool GuerraIl y a 32 minutes

    Y el final feliz dónde esta el final feliz?????

  2. Loser User

    Loser UserIl y a 2 heures

    *"Hentai you heard that!?"*

  3. Eskeeetit 921

    Eskeeetit 921Il y a 3 heures

    Аниме порно? Больной Ублюдок Зак)

  4. Peter Raul

    Peter RaulIl y a 5 heures

    that friendzone hug at end...

  5. T Johnson

    T JohnsonIl y a 8 heures

    zac's efron's trainer hates leg days.

  6. David ftgc

    David ftgcIl y a 8 heures

    She look's old on the thumbnail

  7. Ps4 GAMER

    Ps4 GAMERIl y a 8 heures

    8:05 ooo

  8. Robyn Jeart

    Robyn JeartIl y a 8 heures

    Ugh Zac with white hair😍😍 marry me 😍🤩🤤😫

  9. Ada wongz

    Ada wongzIl y a 9 heures

    Alexandra Daddario is body goal love her

  10. Escanor

    EscanorIl y a 9 heures

    If you see someone have white hairs you know he watched Tokyo Ghoul

  11. Saad Salman

    Saad SalmanIl y a 10 heures

    What is Zack Efron wearing on his knee at 0:34 and what is it used for?

  12. Turvasu Rutva Chandel

    Turvasu Rutva ChandelIl y a 12 heures

    I wasn't thinking about subscribing but when they started begging I just did

  13. GoldenGucci

    GoldenGucciIl y a 13 heures

    i ship them

  14. Giorgie Gorge

    Giorgie GorgeIl y a 14 heures

    Zac efron has a freaking channel?!!!!!! *Its about mothah effing time that you recommend this to me FRreporter*

  15. krushnarajsinh chudasama

    krushnarajsinh chudasamaIl y a 14 heures

    They had coitus before the session or after it..?

  16. E B

    E BIl y a 16 heures

    Alexandra needs heavy barbell Squats and Hip Thrusts ASAP, her legs and ass are underdeveloped

  17. A salty grain

    A salty grainIl y a 17 heures

    7:28 what you came for

  18. bipin patat

    bipin patatIl y a 17 heures

    3.38........ say thanks later...

  19. Killer 121

    Killer 121Il y a 18 heures

    AMERICAN Gym freaks LOL morelike Poop Machines willing to eat anything they can get their hands on

  20. Space 763

    Space 763Il y a 18 heures

    I only watched this for when he said anime porn

  21. suju ended me

    suju ended meIl y a 18 heures

    If The Rock doesn't come to this show then what's the point

  22. Tiaras AndAlibis

    Tiaras AndAlibisIl y a 18 heures

    Can’t drink water sometimes 😂 Could not handle that 😂

  23. Infinite Paragons

    Infinite ParagonsIl y a 19 heures

    uhh wassup with these skin tones ?? The magenta shift is too much.

  24. Dang Khoa Ly

    Dang Khoa LyIl y a 20 heures

    Testing....

  25. Joanna Nichole

    Joanna NicholeIl y a 20 heures

    The ending when zac starts singing you raise me up 😂😂😂

  26. Jasmine Lash

    Jasmine LashIl y a 21 heure

    Zac you should do a gym time with Tom Holland

  27. Adelheid Agatha

    Adelheid AgathaIl y a 21 heure

    I don't know who is the hottest... Alexandra or Zac...

  28. rj bish

    rj bishIl y a 21 heure

    The ending 😂😂😂

  29. Karinapriscilabraun Mcouto

    Karinapriscilabraun McoutoIl y a 22 heures

    Queria saber inglês para assistir BR?

  30. Ali

    AliIl y a 22 heures

    do a gym time with Lily Collins and Tom Holland

  31. TerrahBeScared

    TerrahBeScaredIl y a 23 heures

    she said new orleans!!! I love her

  32. black Death

    black DeathIl y a 23 heures

    Her boobs look small here

  33. Łūīś Ūgāłdē

    Łūīś ŪgāłdēIl y a jour

    R u guys gonna make another movie

  34. Fran Finá

    Fran FináIl y a jour

    Zac you have to film with Tom Holland! Greetings from Argentina!🇦🇷

  35. pioco56

    pioco56Il y a jour

    She is truly a goddess.

  36. juan arcila

    juan arcilaIl y a jour

    The wall is coming

  37. mt12450

    mt12450Il y a jour

    Just stay in Bulking Season Brah!!!

  38. Allison wsc

    Allison wscIl y a jour

    Alexandra is kicking Zack Efron’s ass.

  39. Hazar Sümbül

    Hazar SümbülIl y a jour

    türkiye şartlarında 1080p izlenilmiyor

  40. Johan Magnusson

    Johan MagnussonIl y a jour

    whats up with Zacs lower lip? does he chew Tobacco? or something else? i do not remember him looking like that, or is it the beard??

  41. Zia M

    Zia MIl y a jour

    “You’ll get in the cryo sauna with me?” **Zac Blushes** “Lunch and a movie?” “Anime porn.” “Freezing nipples” He was totally flirting😏😂

  42. Scam Likely

    Scam LikelyIl y a jour

    Damn... the Daddario family is so goddamn beautiful. Love it❤

  43. dimitar ginev

    dimitar ginevIl y a jour

    anime porn 😂😂😂😂

  44. The pixel of Karla

    The pixel of KarlaIl y a jour

    Amazing

  45. csyd22

    csyd22Il y a jour

    She rimmed him in the shower,

  46. Himanshu Jain

    Himanshu JainIl y a jour

    Alexandera ❤️

  47. Rock girl

    Rock girlIl y a jour

    Yo puedo hacer ejercicio contigo de otra forma

  48. Edoardo

    EdoardoIl y a jour

    Can't stop watching at those beautiful titties

  49. 안녕

    안녕Il y a jour

    잭.. 나의 순정남이 왜 저런 아저씨가 된 거야..?ㅠㅠ 턱수염 뭐냐구~~~ㅠㅠ

  50. Oh Yeah Yeah Yeah Yeah

    Oh Yeah Yeah Yeah YeahIl y a jour

    2:25 pay attention gentlemen

  51. Rock girl

    Rock girlIl y a jour

    These workout videos are very inspiring! I would suggest Frank Grillo :) Keep up with these videos! Thanks Zac! <3