Alex Terranova
Commentaires
  1. author

    bellfitsuIl y a 8 heures

    u r very attractive

  2. author

    A CIl y a 13 heures

    You are such a humble soul; you set a great example for others on being so down to earth. It’s refreshing to know there are such kind men like you out there ❤️

  3. author

    ZyxCdaIl y a jour

    You look 3 years younger 🔥

  4. author

    amaya roseIl y a jour

    brings out your eyes more, should def do it more than once 👏🏼

  5. author

    Riz UlalaIl y a 2 jours

    Dad

  6. author

    serendipity1800Il y a 2 jours

    Uhm...shawn??

  7. author

    Ella MaeIl y a 2 jours

    wish you all the best ❤️ the two of you eventhough you didnt end uo together buts still rooting for you two

  8. author

    ClassicNBoldIl y a 2 jours

    I have family In Colorado. Colorado Springs area. Hoping to run into some day on one of their adventures we went to that peak there once hoping to see a bear. Never did though! Lol.

  9. author

    Paola LopezIl y a 2 jours

    Hahaha the titanic music was epic 😂

  10. author

    Jade ForeignIl y a 2 jours

    Omfg he’s so haaaawt 😩😩😩

  11. author

    Nika HartgersIl y a 2 jours

    I aprecciate your honesty, hope you find true happiness again!

  12. author

    pamela dIl y a 2 jours

    🥵🔥🥵🔥🥵

  13. author

    Patricia SpechtIl y a 3 jours

    I had to go on Google to understand why they get down on one knee and drink.. Hehe I've never seen that game before.. Interesting... By the way.. Your hair looks👌🏾.. You should keep it that way or bleach/dye it with another color(sometimes it's nice just to experiment)

  14. author

    Khanaya ManoharaIl y a 3 jours

    awww its beautiful how you express your feelings <3

  15. author

    Alexandria J GrayIl y a 3 jours

    Your hair looks so good!

  16. author

    GamingWith JessIl y a 3 jours

    Sooo.. Alex is keeping the dog when they broke up?

  17. author

    Chippy ChompyIl y a 3 jours

    It looks soooo good!😁

  18. author

    Alyssa DupuisIl y a 3 jours

    Just... damn. 😳

  19. author

    Esther BlueIl y a 4 jours

    I think you look attractive with dark and blonde hair. I’m really happy to see that you have a lot of loving people around you(a lot of people don’t get to have that). I’m wishing you a lot of success and happiness.God bless you.

  20. author

    Lou Lou LoveIl y a 4 jours

    Thankyou for this video! I understand and blessings to you. Im glad you are doing better! ☺

  21. author

    Charlie NonyaIl y a 4 jours

    People are lying to you.

  22. author

    Tanya RobertsIl y a 4 jours

    Why am I in love with this look? ❤

  23. author

    Hoda HassanIl y a 4 jours

    You sooo cuteee🥺❤️

  24. author

    ruqaia alawadiIl y a 4 jours

    I’m single and ready to mingle 😂 but actually I am ❤️

  25. author

    Zuza MalIl y a 4 jours

    My jaw literally just dropped you look adorable 😍😃

  26. author

    meme loveredIl y a 4 jours

    More blonde please ..

  27. author

    anoushka kIl y a 4 jours

    Oh fuck ! He is looking so freaking hot 🔥😍 god !

  28. author

    PowIl y a 4 jours

    I like the blonde on you

  29. author

    FleurIl y a 4 jours

    🔥🔥🔥

  30. author

    Jessica SmithIl y a 4 jours

    His smile😍😍😍😍😍

  31. author

    Jessica SmithIl y a 4 jours

    How did he possibly get more attractive than he already was. I’m deceased 😍

  32. author

    Katherine CappsIl y a 4 jours

    I LOVEEEEE THE HAIR!!!!!!!!!

  33. author

    Rose CopadoIl y a 4 jours

    I love it! Wow!!

  34. author

    NarminaIl y a 4 jours

    Wow he pulls off any hair color 😍😂 woooo hoooo yayyy 🤗

  35. author

    hannah garciaIl y a 5 jours

    ohhhh 🥵

  36. author

    Stephanie RodriguezIl y a 5 jours

    Looking like a whole daddy and snack 💕🥵

  37. author

    MaripoyIl y a 5 jours

    at 6:05 i felt i hit puberty for the first time

  38. author

    Jessica VargasIl y a 5 jours

    he’s so handsome wow

  39. author

    momoIl y a 5 jours

    he looks like shawn mendes :o

  40. author

    Daisy AlexaIl y a 5 jours

    Am i the only one who thinks Shawn Mendes looks like Alex?

  41. author

    Kathy RubyIl y a 5 jours

    I love it! Now I’m going to talk my bf into doing this!

  42. author

    Serena.Saint.JamesIl y a 5 jours

    You seem like a thoughtful person apologizing for the hairdresser working on her day off, this change really suits you.

  43. author

    Emily MichelleIl y a 5 jours

    HOLY SHIT

  44. author

    Carlie DrummondsIl y a 6 jours

    Hot damn

  45. author

    Mit'Chee HeartIl y a 6 jours

    omg so different... LOVE IT! plus brings your eyes out smh... i never really noticed the color.. .love it

  46. author

    BarbieshellyIl y a 6 jours

    I’m in love!❤️

  47. author

    Jennifer Mendez RodriguezIl y a 6 jours

    Wow i died and came back to life 😍🤤 yooooooou looooook even better with blonde!

  48. author

    Joan WordIl y a 6 jours

    9:00 her teeth are brighter than my future

  49. author

    Joan WordIl y a 6 jours

    I dunno Alex I think you and Sierra should get back together I think you are both young and needed to experience growing pains I think she misses you and realized she has to chill out and let you be a man

  50. author

    Kianna CoronaIl y a 6 jours

    omg tell me why I actually went to pet co and ate a cookie thinking it was dog food

  51. author

    Nikki LikesIl y a 6 jours

    O MY GOSH!! Where do they grow guys like this!!! Almost all the guys in this vid are 7's to 10's!

  52. author

    Hailey GierloffIl y a 6 jours

    The king is thriving

  53. author

    lakesha chaffoldIl y a 6 jours

    Alex seems so happy lately idk what it is but I'm happy to see him happy 😊

  54. author

    Krystal LisboaIl y a 6 jours

    Help 🙈

  55. author

    Vanessa NicoleIl y a 6 jours

    gwow i literally screamed when i saw him in that yellow shirt HOTTT

  56. author

    Ana BertarioniIl y a 6 jours

    Thank you for this, thank you for sharing, opening and talking about all of this, including about the breakup, thats very hard to do !

  57. author

    Catia SoaresIl y a 6 jours

    It's so nice to see you glow up like that💕

  58. author

    Sophia LeeIl y a 6 jours

    oh god 😍

  59. author

    T AngIl y a 7 jours

    YOU LOOK SO GOOD ON THAT HAIRRR! why did u just do it now omggg

  60. author

    Sophia RileyIl y a 7 jours

    im proud of you! I am so excited to follow you throughout your journey!

  61. author

    Ankita DhirIl y a 7 jours

    you are extremely attractive!!

  62. author

    Mariia GarciaIl y a 7 jours

    He kept penny

  63. author

    Sarah IdkIl y a 7 jours

    He went from a 10 to a 20 how is that possible!!!

  64. author

    Ruby RubyIl y a 7 jours

    You look so much like Shawn Mendez 😍

  65. author

    Jennifer Van de LindeIl y a 7 jours

    Such a beautiful video! She reminds a lot of my first dog🥺

  66. author

    blancaalalaIl y a 7 jours

    your friends are soo genuine i love it!❤️

  67. author

    CatalinaIl y a 7 jours

    Holy shit i didnt think it was possible but you became 3x times more attractive to me

  68. author

    blancaalalaIl y a 7 jours

    who wouldnt want to come in on their day off to see u ❤️😭

  69. author

    Josefa VenegasIl y a 7 jours

    You look so good!

  70. author

    Bohdan TerletskyiIl y a 7 jours

    I'm melted OMG HOOOOOOOOTTTTT😍😍😍😍😍😍😍😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥👩‍🚒

  71. author

    Aimee GamaIl y a 7 jours

    Absolutely love that you’re showing truly what it is like when there’s such a big change in life, you’re showing the struggles and the highs - The Reality 💛

  72. author

    Stefanie WIl y a 7 jours

    Honestly @ 6:02 he kinda looked like a cuter version of G-Easy. Like dude I thought you can’t get any hotterrrr

  73. author

    Madeleine StenIl y a 7 jours

    The blond hair really suits you ! 🙂

  74. author

    Sarah NomaniIl y a 7 jours

    I LOVE THIS OMFG U LOOK SO GOOD

  75. author

    TheNygirl06Il y a 7 jours

    Soooo fine😍🤟🏾

  76. author

    Gloria RamirezIl y a 7 jours

    New subscriber here 🙋🏻‍♀️. Your hair looks great! Nice video. Thank you for sharing with us 😊

  77. author

    Ayla RockIl y a 7 jours

    wait, him and Sierra broke up? im prob late. Typical LA broke nigga gets with an influencer pretends to be in "love" and then magically they break up and he has a youtube channel *rolls eyes* whatever. I didnt even know he could talk, let alone would be comfortable to have his whole own youtube channel. He should be an actor not a youtube-er cause he had me fooled.

  78. author

    HYZ LifestyleIl y a 8 jours

    Pause at 6:44 .... Thank me later :3

  79. author

    laura aielloIl y a 8 jours

    Honestly you look SO GOOD

  80. author

    Kelly BelloIl y a 8 jours

    This was randomly in my recommended but god damn he's hot lmao

  81. author

    KatIl y a 8 jours

    Her sister is so sweet

  82. author

    KatIl y a 8 jours

    I love these girls being thirsty over Alex new do hehehehehehe

  83. author

    Armina RamazanoskiIl y a 8 jours

    oh wow!!😍

  84. author

    The KPOPgurlIl y a 8 jours

    Omg how are u real 😭😭❤️

  85. author

    Melanie LavagniniIl y a 8 jours

    Lots of love man <3 proud of you for what you're doing

  86. author

    Dottie & NoahIl y a 8 jours

    😍😍 I love this you’re glowing after this breakup proud of you Alex!

  87. author

    Kayla SharpIl y a 8 jours

    You're adorable! If you can rock it, do itttt.

  88. author

    Samantha RoseIl y a 8 jours

    Holy moly.... alex damn boy you are FIRE !!! and can you do um more vlogs without your shirt on ? lol

  89. author

    robinchevalierIl y a 8 jours

    Aw hell. As if you could look any better. This looks so good on you!!!

  90. author

    Taylor JonesIl y a 8 jours

    so genuine! thank you for sharing 👏🏻☺️

  91. author

    Olivia IrielleIl y a 8 jours

    WOW! i never knew an Alex with blonde hair is what i needed in life

  92. author

    Meagan MarieIl y a 8 jours

    You seen like such a nice genuine person and you will find someone who compliments you and doesnt take advantage of your heart etc. Wish you happiness

  93. author

    Bean FactoryIl y a 8 jours

    Alex u r HOT AFFFFFF haha I lob u 🔥😂❤️

  94. author

    Lauren CarrilloIl y a 8 jours

    And I oop.....

  95. author

    Unknown BunnyIl y a 9 jours

    Damn a daddy

  96. author

    DebsIl y a 9 jours

    You seem so much happier

  97. author

    DreaIl y a 9 jours

    Alex, wow!!! You’re glowing! We’re all so glad to see you happier and more confident than ever!

  98. author

    Ellena FungIl y a 9 jours

    DAMNNNN ALEX IS HOT AND CUTEEE

  99. author

    Maria Puente AlonsoIl y a 9 jours

    O M G you look so so good

  100. author

    Alexandria MIl y a 9 jours

    I love how you are radiating with happiness and confidence! You deserve it.☺️